Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Π.Ν.Φ. παστέλ <3 (new series!)

Hello netgirls! Τι κάνετε; Όπως καταλάβατε θα γράφω μια καινούρια σειρά από άρθρα, Π.Ν.Φ. δηλαδή "πώς να φορέσεις"! Αυτά τα άρθρα θα περιλαμβάνουν ορισμένα είδη ρούχων, καινούριες τάσεις και διάφορα χρώματα! <3

Πριν ξεκινήσω κανονικά το άρθρο θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν μπορώ να μπαίνω στον υπολογιστή μου, αλλά στο κινητό μου, του οποίου το ίντερνετ δεν είναι τόσο καλό. Κάποιες ενέργειες στο blogger μου είναι αδύνατες, όπως το να κάνω ρυθμίσεις στο blog. Οπότε, για sister blogs και εγγραφή στο blog σας είναι εδώ η creamgirl! Αυτό όμως μέχρι αυτή την εβδομάδα. Μην με ξεγράψετε τελείως!

Λοιπόν, ας μπούμε στο θέμα μας. :Ρ Σε αυτό το post, θα σας μιλήσω για τα παστέλ χρώματα που είμαι σίγουρη ότι πολλές από εσάς αγαπάτε!

Είναι ωραία γιατί:

- Συνδυάζονται πανεύκολα

- Δίνουν ένα χαριτωμένο ύφος στην εικόνα μας

- Εκτός από το girly στιλ, διαμορφώνουν τέλειο swag και gothic στιλ (δηλαδή είναι για όλα τα κορίτσια)

- Αντιπροσωπεύουν την άνοιξη (γνώμη μου)

- Με τον κατάλληλο συνδυασμό, μεταμορφώνονται από casual σε επίσημα

Κάποια παστέλ χρώματα:

Baby pink, baby blue, ροδακινί, λιλά, πράσινη μέντα κ.ά.

Ιδέες για να τα συνδυάσεις:

- Βέβαια ταιριάζουν με μαύρο και άσπρο

- Ένα ωραίο σύνολο: παστέλ παντελόνι ή κολάν, άσπρη κοντομάνικη μπλούζα, τζιν πουκάμισο, χρυσά αξεσουάρ και μπαλαρίνες!

- Το ροδακινί με το γκρι δίνουν ένα τέλειο casual look!

- Το χρώμα της πράσινης μέντας πηγαίνει γάντι με το έντονο ροζ!

- Τα παστέλ είναι υπέροχα και με nude χρώματα ;)

Αυτά! Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο!

Παρακάτω σας έχω μερικές εικόνες με παστέλ ρούχα! Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω συνολάκια στο polyvore :(

ΥΓ: Συγχαρητήρια στα κορίτσια που κέρδισαν στο διαγωνισμό! :D

Love you!
smileevelina00 <3




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 σχόλια:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML