Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

L'OREAL PARIS Miss Manga Mascara Review

Γεια σας netgirls!!! Καλό μήνα! Έχουμε φτάσει λοιπόν στην καρδιά της άνοιξης και είμαι πολύ χαρούμενη!! Στις 12 του μήνα έχω γενέθλια (άσχετο, αλλά δεν πειράζει ;Ρ) !!! Πήγα πρόσφατα στα μαγαζιά και αγόρασα μια καινούρια μάσκαρα της l'oreal paris!! Επειδή έχω ήδη μάυρη μάσκαρα, αγόρασα μια σε τιρκουάζ ανοιξιάτικο χρώμα! Αν και υπάρχει σε μωβ επίσης. :)

Θα ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου εντυπώσεις. Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα! Κάνει τις βλεφαρίδες μου έντονες και επιβλητικές! Το βουρτσάκι έχει λεπτές τριχούλες και μπορεί εύκολα να απλώνει τη μάσκαρα στις βλεφαρίδες από τη ρίζα εώς την άκρη! Θα φαίνεται ότι είναι σπασμένο το βουρτσάκι, αλλά είναι απλά ένας μηχανισμός της μάσκαρας για να μπορεί να στρίβει 360 μοίρες. Τα μόνα ελλάτωματα που πρόσεξα είναι ότι δεν φαίνονται τιρκουάζ οι βλεφαρίδες σε απόσταση περίπου δύο μέτρων (λεπτομέρειες τώρα :Ρ) και ότι δεν φεύγει εύκολα από τις βλεφαρίδες. Γενικά όμως, είμαι πολύ ευχαριστημένη και σας τη συστήνω να την αγοράσετε.

Ορίστε πώς είναι το εξωτερικό της μάσκαρας:



Το εσωτερικό:



Και το αποτέλεσμα στο μάτι μου:





Αυτά από εμένα!!
Φιλιά πολλάα!
smileevelina00 ♥



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 σχόλια:

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα..αλλά φαίνεται καταπλητκική!!!!
    φιλάκιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή μάσκαρα!! Κάνει τις βλεφαρίδες ΜΠΑΜ! :D
      smileevelina00

      Διαγραφή
  2. Απο που την αγόρασες? θελω συγκεκριμενα μαγαζια για να μην ψαχνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω υπάρχει σε πολλά μαγαζιά με καλλυντικά, αλλά συγκεκριμένα εγώ αγόρασα αυτή τη μάσκαρα από το Hondos Center. :)
      smileevelina00

      Διαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML