Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Συνολάκια για την εκκλησία!

Γεια σας netgirls!! Οι διακοπές έχουν ξεκινήσει πια και περιμένουμε πως και πως την Κυριακή του Πάσχα!! Έχετε αποφασίσει όμως τι θα φορέσετε στην εκκλησία; Εγώ σας έχω ετοιμάσει 4 συνολάκια για να πάρετε ιδέες! <3

1. Για όσες θέλουν να αισθάνονται πιο άνετα στην εκκλησία, ωραία λύση είναι το παντελόνι με μια επίσημη μπλούζα (λατρεύω τη συγκεκριμένη!) και χρυσά αξεσουάρ! ;)

2. Για τα girly κορίτσια, μια φουστίτσα με σχέδια και πιο απλά υπόλοιπα ρούχα είναι τέλεια!! Αν κρυώνετε μπορείτε να βάλετε καλσόν.

3. Θέλετε να βάλετε σορτσάκι; Επιλέξτε με ένα απλό, βασικό χρώμα (όπως μαύρο) και "επίσημο" ας πούμε ύφασμα! Μου αρέσουν πολύ τα δερμάτινα σορτσάκια. :) Συνδυάστε το με μια όμορφη μπλούζα ή ένα αμάνικο πουκάμισο!

4. Τέλος, η πιο εύκολη λύση είναι το φόρεμα! Πολύ ωραία είναι τα high-low φορέματα. ;) Για αξεσουάρ βάλτε ένα statement κολιέ!

Αυτές ήταν οι ιδέες μου! Εγώ θα φορέσω τη φούστα από το 2ο συνολάκι, μια άσπρη μπλούζα, ένα χρυσό statement κολιέ και τις ροζ μου μπαλαρίνες! :D Εσείς τελικά τι αποφασίσατε; Πείτε μου στα σχόλια! <3

Φιλάκιαα!
smileevelina00




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

6 σχόλια:

  1. Ωραία όλα αλλά πιστεύω πως το σορτσάκι δεν αρμόζει σε χώρους όπως η εκκλησία ειδικά σε τόσο σημαντικές μέρες όπως είναι ο θάνατος και η Ανάσταση του Κυρίου.
    Αυτά μπορούμε να τα φορέσουμε σε μια βόλτα μια άλλη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφερα το συγκεκριμένο σορτσάκι για παράδειγμα.. Όντως δεν αρμόζει αλλά ένα άλλο σορτσάκι σε μεγαλύτερο μήκος (αρκετά κοντά στο γόνατο) θα ήταν πολύ ωραίο πιστεύω. :)

      smileevelina00

      Διαγραφή
    2. Εχώ θα διάλεγα μια ριγέ βερμούδα αντί για σορτσάκι♥ Τα ριγέ είναι πολύ της μόδας τώρα την Άνοιξη. Το συνολάκι είναι πολύ ωραίο αλλά όχι για αυτή την μέρα (η αποψή μου). Πολύ ωραίες ιδέες πάντως♥:)

      Διαγραφή
    3. Ναι, η ριγέ βερμούδα είναι πολύ καλή εναλλακτική. :) Ευχαριστώ! <3
      smileevelina00

      Διαγραφή
  2. Τέλεια όλα τα συνολάκια Εβελίνα μου! Εγώ θα φορέσω το καινούριο μου φόρεμα με μπαλαρίνες! Όσο για κόσμημα, δεν έχω καταλήξει ακόμα, αλλά μάλλον θα προτιμήσω το κολιέ με το μονόγραμμα μου! Φιλάκια πολλά! ♥♥

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια επιλογή και σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια! <3 ^_^

    smileevelina00

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML