Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Be the star of our blog♥ Anna love!!!!

Γεια σας κοριτσια!! Ο διαγωνισμος οπως ξερετε εληξε!!! ♥ Γι'αυτο και εγω σημερα θα γραψω αυτο το αρθρο για μια απο τις 2 star του blog μας ( δηλαδη μια απο τις 2 νικητριες του διαγωνισμου) Anna love♥


Εργο της ως blogger: Απο οτι εχω καταλαβει ειναι ενα κοριτσι γεματο δημιουργικοτητα και ιδεες!! Αν και εχει ξεκινησει το blogging στα 11 της χρονια  εχει εκπληκτικες ιδεες που μπορουν να την ανεβασουν ψηλα!!♥  Τωρα ειναι 14=) ♥Εχει πλακα, που αυτο για εμενα ειναι απο τα πιο σημαντικα γνωρισματα σε μια blogger και αυτο φαινεται απο τον τροπο που γραφει;)  Αγαπημενο της χρωμα ειναι το μαυρο και θελει να γινει ηθοποιος ή ψυχολογος!! (Ενδιαφερον) 

Το blog της: Το blog της ονομαζεται  :)greek teen koritsia.com:) ειναι ενα blog με αστεια αρθρα και παραλληλα με πολυ χρησιμες συμβουλες! Μου αρεσει αρκετα να το επισκεπτομαι και  βλεπω την πορεια της!!♥♥


Τα αρθρα της: Τα αρθρα της εχουν σχεση με την μοδα , DIY ,ταινιες , Fun facts και αλλα!!♥ Καθε φορα και κατι καινουριο και ενημερωτικο!! Good Job!! =) ♥


Γευση παγωτου που της ταιριαζει!! : Θα ελεγα σοκολατα ♥ Γιατι ειναι γλυκια κοπελα,δημιουργικη,που καθε φορα σε εκπλήσσει με τις ιδεες της αλλα κατα την γνωμη μου ειναι και λιγο κλασσικη δηλαδη διασκεδαζει και εχει μια υπεροχη ζωη ♥♥ αλλα με μετρο παντα!!! ♥♥


Αυτα απο μεναα:* Ελπιζω Anna να σε περιεγραψα σωστα;)

Φιλακια Πολλα  ♥
Creamgirl!! ♥



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 σχόλια:

  1. <3Δεν μου έχουν πει ποτέ πως φαίνομαι μέσα απο το blog μου και μου αρέσε πολύ ο τρόπος που με περιέγραψες γιατί έπεσες μέσα σε όλα! Ευχαριστώ:))))) Λατρεύω την σοκολάτα <3 Είμαι πολύ χαρούμενη :))Και πάλι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τιποτα γλυκια μου αννα <3 <3 εκανα οτι μπορουσα <3 <3σε φιλω:* creamgirl <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML