Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

I ♥ SPRING Tag!!!

Γεια σας netgirls!!! Τα τελευταία μου άρθρα είναι για την άνοιξη και έχω καιρό να βάλω tag! Οπότε σκέφτηκα: γιατί να μην κάνω ένα tag για την άνοιξη; Ταγκάρω ΟΛΕΣ αυτές που διαβάζετε αυτό το άρθρο! ;) Εμένα με "τάγκαρε" μια youtuber, η stilababe09 ( είπε κι εκείνη ότι ταγκάρει τους πάντες! :Ρ) Τέλος πάντων, ορίστε οι ερωτησούλες!


1. Αγαπημένο ανοιξιάτικο μανό;

Αχ... δύσκολη ερώτηση! Μπορώ να αναφέρω πάρα πολλά ανοιξιάτικα μανό που λατρεύω, αλλά μόνο για χάρη του ταγκ, θα πω μόνο ένα: το Color Show Street Artist της Maybelline New York. Φοριέται πάνω από οποιοδήποτε μανο και ΜΠΟΥΜ! Η άνοιξη στα νύχια μας!



2. Ποιο είναι το Νο1 χρώμα από τα κραγιόν σου για την άνοιξη;

Δεν έχω πολλά κραγιόν για να διαλέξω, έχω μόνο δύο ροζ! :ρ Οπότε θα πω ροζ, αν και θα ήθελα πολύ να έχω ένα κοραλί-βερικοκί κραγιόν για άνοιξη! Όμως είμαι ακόμα 14, άρα... υπομονή!!!



3. Δείξε το αγαπημένο σου φόρεμα για την άνοιξη!

Αυτό το strapless φόρεμα είναι απλά τέλειο!Αέρινο, όμορφο με παστέλ χρώματα, έχει ό,τι αναζητώ σε ένα φόρεμα!



4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;

Χα! Εύκολο: Λατρεύω τις παραρούνες!! Με κάνουν υπερβολικά χαρούμενη! :D



5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ανοιξιάτικο αξεσουάρ;

Είναι λιλά! *.* Δηλαδή τι άλλο παραπάνω να θέλω σε αυτό το καπέλο;!



6. Ποια ανοιξιάτικη τάση λετρεύεις φέτος ( μόδα και ομορφιά ) ;

Χμμ... Λουλουδάτο σχέδιο, δαντέλα, vans ( παπούτσια ), φιογκάκια, παστέλ χρώματα, κοραλί κραγιόν, μάσκαρα με χρώμα. Ουφ! Αυτά... :Ρ

7. Αγαπημένο ανοιξιάτικο αρωματικό κερί;

Δεν έχω αρωματικα κερί, γιατί δεν βρήκα κάποιο με ωραίο και αρκετά έντονο άρωμα. Όμως, έχω μια... θήκη κεριού να το πω (;) όπου τοποθετείς μέσα ένα απλό κεράκι και από πάνω βάζεις νερό και λάδι με το άρωμα που επιθυμείς. Τέλος πάντων, εγώ για την άνοιξη λατρεύω το λάδι με άρωμα πορτοκάλι!



8. Αγαπημένο ανοιξιάτικο άρωμα/κολόνια;

Μου αρέσει πολύ αυτό το άρωμα adidas for women fizzy energy! Τίποτα δημοφιλές, τίποτα ακριβό. Είναι όμως υπέροχο και μυρίζει κάτι σαν πράσινο μήλο!! :)



9. Πώς είναι ο ανοιξιάτικος καιρός εκεί που μένεις;

Απρόβλεπτος... Τη μια μέρα είμαι με το κοντομάνικο και τη άλλη με το μπουφάν! Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!

10. Τι αγαπάς περισσότερο στην άνοιξη;

Το ότι έχω γιορτή ( που πέρασε ) και γενέθλια!! Αλλά γενικά... το κλίμα! :Ρ

11. Κάνεις γενική φασίνα στο δωμάτιό σου την άνοιξη;

Εεε... μάλλον όχι! :Ρ Γενικώς το δωμάτιό μου, όπως και η ζωή μου, είναι λίγο ακατάστατο την περίοδο της σχολικής χρονιάς ΚΑΙ των εξετάσεων! Με λίγα λόγια, καθαρίζω ( με όλη την ένοια της λέξης ) το δωμάτιό μου το καλοκαίρι!

12. Τα σχέδιά σου για το Πάσχα;

Τα συνηθισμένα: ξεκούραση, εκκλησία, γιορτινά τραπέζια, ε... και λίγο διάβασμα! :Ρ

Αυτά από μένα!!! Φιλάκια πολλά!
smileevelina00 ♥





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML