Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

15 Weird questions tag

Γεια σας! So σημερα θα κανουμε ενα tag, ενα weird tag ....Το ονομα του 15 weird questions(αν και οι ερωτησεις ειναι 14) το οποιο ειδα απο το blog teenage-girls-online και μου αρεσε!! SO let's get started....♥





Q & A : 

*1 παρατσούκλι που σε φωνάζει η οικογένειά σου; Κατα καιρους ειχαμε διαφορα παρατσουκλια στην οικογενεια..το τωρινο και το πιο ενοχλητικο οταν στο φωναζουν μπροστα στις φιλες σου ειναι το μαϊμουδακι...Ελπιζω ολες να εχετε νιωσει αυτο το συναισθημα!♥ Να μην ειμαι και μονη.


*Μια παράξενη συνήθεια που έχεις; Οταν τρωω τοστ παντα το χωριζω διαγωνια στα 2. Δεν μπορω ειναι αναποφευκτο ....:)

*Παράξενες φοβίες που έχεις;  Μικρη εβαζα αλλους να με ντυσουν γιατι παντα νομιζα πως θα πεταχτει κατι απο την ντουλαπα! 


*Ένα τραγούδι που σου αρέσει και το ακούς κρυφά όταν είσαι μόνη σου; Γενικα δεν ακουω κρυφα τραγουδια αν θελω να ακουσω κατι που δεν θελω να ακουστει βαζω ακουστικα! Τωρα τελευταια εχω κολλησει με το ''walking with a ghost''.

*Μία από τις μεγαλύτερες παραξενιές σου; Δεν τρωω τζατζικι :) (-no comments)♥


*Τι συνηθίζεις να κάνεις όταν βρίσκεσαι σε αμηχανία; Παιζω πανω στο τραπεζι πολυ εντονα τα δαχτυλα μου!


*Σε ποια μεριά του κρεβατιού κοιμάσαι; Λοιπον ναι! Δεν εχω ιδιαιτερο μερος. Σηνηθως πιανω ολο το κρεβατι με χερια ποδια και ειμαι σαν σταυρωμενη:)

*Το πρώτο σου αρκουδάκι και το όνομά του. Ειχα πολλα αρκουδακια αλλα δε τα ειχα ονομασει ποτε! Το πρωτο αρκουδακι που ονομασα ηταν ενα σκυλακι που γαβγιζει και το εβγαλα ''Nina" <3


*Τι παραγγέλνεις στα Starbucks; Δεν εχουμε Starbucks!

*Από ποια μεριά κοιτάς στο ντουζ; Aπο μπροστα , δηλαδη απο την μερια του τηλεφωνου.. Υπαρχουν ανθρωποι που βολευονται απο την αλλη? :)

*Κανόνες ομορφιάς που δεν τηρείς ποτέ; Παντα κατω απο το μακιγιαζ ξεχναω να βαλω κρεμα και μετα πλενω το προσωπο μου αλλα τις πιο πολλες φορες χωρις το τζελ :/

*Έχεις περίεργες σωματικές ικανότητες; Μπορω να λυγισω το νυχι μου απο το μικρο δαχτυλακι του αριστερου χεριου γιατι μικρη το ειχα σπασει!!

*Το αγαπημένο σου πρόχειρο φαγητό που τρως ενώ ξέρεις ότι είναι ανθυγιεινό; Σ-Ο-Υ-Β-Λ-Α-Κ-Ι-Α ♥


*Ώρα για ύπνο! Τι φοράς;  Πιτζαμεςςς <3 <3

Φιλακιαα :* 
Creamgirl <3



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου creamgirl! Εγώ τουλάχιστον το έχω νιώσει αυτό το ντροπιαστικό συναίσθημα που περιγράφεις! :/ Ούτε εγώ τρώω τζατζίκι! Βασικά δεν έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά μόνο και μόνο η μυρωδιά... μπλιαχ! Αυτή η στάση ύπνου που έχεις όμως, που είσαι σαν πτώμα, πώς σε βολεύει βρε παιδάκι μου? Creepy!! o.O Τέσπα, πολλά φιλάκια!

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα βανεσα μου <3 Αυτη η αμηχανη στιγμη που σε φωναζουν μπροστα σε φιλες σου ειναι τοσο ντροπιαστικο :0 Εχω δοκιμασει τζατζικι αλλα ηταν απαισιο....δν ξερω ακομα πως καταφερνουν και το τρωνε αυτο το πραγμα!! Χαχα αν με εβλεπες θα ξερενωσουν στα γελια ...:D Φιλακια πολλα , περιμενω αρθρο σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML