Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Ας γνωριστούμε καλύτερα!+ Super games!

 Γεια σας και πάλι αναγνώστριες του netgirls! Στο πρώτο μου άρθρο σας είχα πει μόνο ποια είμαι. Εδώ λοιπόν με αφορμή το άρθρο της gizelakoukla σας έχω κάτι παραπάνω για εμένα!

Είμαι στην πρώτη γυμνασίου και είμαι 12,5 χρονών. Από μαθήματα δεν έχω μισητά ίσως κάποια βαρετά. Αλλά μου αρέσουν αρκετά τα κείμενα και τα αρχαία (λίγο περίεργο :Ρ). Μου αρέσει πολύ να γράφω νέα άρθρα στο blog, να μπαίνω stardoll και γενικά είμαι τύπος του ίντερνετ. Αλλά όποτε μπορούν οι φίλες μου προτιμώ να βγαίνω βόλτα. Εκτός σχολείου ασχολούμαι με το χορό.Αυτά για εμένα! Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω!

Τώρα επειδή είναι λίγο μικρούλι και ίσως βαρετό άρθρο, σας έχω κάποιες σελίδες που, ίσως γνωρίζετε ίσως να μη γνωρίζετε, και θα τις λατρέψετε!

 Pog στη κατηγορία κορίτσια:
 Εκεί έχει διάφορα παιχνίδια που διασκεδάζει κάθε κορίτσι!

Friv:
Παιχνίδια για όλους!!!

GirlsGoGames: 
 Only girl games! Μπορείτε να πάτε στην κατηγορία Quiz! Έχει πολλά!


Τα λέμε,
smileevelina00♥





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML