Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Αφιέρωμα: Βιβλίο

Γεια σας και πάλι! Αυτό το άρθρο είναι για τις βιβλιοφάγους που εχουν διαβάσει τη σελίδα με τα προτεινόμενα βιβλία που σας έχουμε πει! Θα κάνω ένα αφιέρωμα σε ένα από αυτά τα βιβλία που σας πρότεινα και το έχω διαβάσει πρόσφατα(για τριτη φορά!).

                            12 και...τρελαμένες!
Τα έντεκα ήταν μια σημαδιακή ηλικία. Τα δώδεκα όμως θα είναι κάτι πραγματικά ξεχωριστό. Η Γουίνι θα κάνει μια καινούρια κολλητή και ίσως χάσει μια παλιά. Τον προηγούμενο χρόνο άλλαξαν όλοι και τώρα έχει έρθει η σειρά της Γουίνι να "μεγαλώσει". Ούφ!
 Τα δώδεκα θα είναι μια πολύ σημαντική ηλικία για τη Γουίνι και το ξέρει. Άλλωστε σε μόλις ένα χρόνο θα μπει στην εφηβία. Κι έχει ένα σωρό πράγματα να αντιμετωπίσει: κατασκήνωση, τσακωμούς, φιλίες, το γυμνάσιο...
 Μπορεί να αντέξει όλη αυτήν την πίεση; Και το πιο σημαντικό: θα καταφέρει να κερδίσει το αγόρι των ονείρων της; 


                                            Η γνώμη μου...
Αυτό το βιβλίο το διάβασα όταν έγινα 12 χρονών. Κάθε μήνας και καταλαβαίνω ότι τα δώδεκα δεν είναι ρόδινα αλλά μπορείς να τα κάνεις με θετικές σκέψεις και όνειρα. Σας το συστύνω! Σίγουρα δεν θα βαρεθείτε! Περισσότερο το συστύνω στα δωδεκάχρονα κορίτσια να δουν ότι "συμπάσχουν" με τη Γουίνι και ότι πάντα μπορούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματά τους με κάποιο ξεχωριστό δικό τους τρόπο!

smileevelina00



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 σχόλια:

  1. Όντως είναι ένα υπέροχο βιβλίο & το λάτρεψα όταν το πρωτοδιάβασα! :') Τώρα είμαι 12,5 σχεδόν & έχω ήδη καταλάβει πως τα 12 είναι μια πραγματικά σημαδιακή ηλικία! ._. Αλλά θα την παλέψω χΔ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα εχω ολα σχεδον τα βιβλια αυτης της σειρας εκτος απο το 10 και ανεμελες και το καθενα το εχω διαβασει τοσες φορες που εχω χασει το μετρημα :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML