Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

:'(

Γεια σας! Τώρα που άνοιξαν τα σχολεία εγώ αρχισα το γυμνάσιο και δεν θα μπαίνω πολύ και αμα μπαίνω δεν θα έχω χρόνο να σκεφτώ για πολλά άρθρα γι'αυτό μέχρι να χαλαρώσω λίγο θα σας γράφω πιο λιγο... : (

Αλλά μπορείτε να βλέπετε προηγούμενα άρθρα μου! Πάντα βοηθάνε :Ρ!! Επίσης ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι όσες έχουνε stardoll μπορούν να πάνε στο άρθρο μου: Γραφικό!!Μπορώ να σας κάνω! και να μου ζητήσετε στα σχόλια να σας κάνω ένα γραφικό σαν τα παραδείγματα που σας έδωσα!(αν θέλετε μπορώ να σας κάνω και σε πόζα!απλά πείτε το μαζί με το όνομά σας στο stardoll βέβαια!) 

smileevelina00






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML