Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Tag: Το Παιχνίδι Της Αγάπης...♥ (2)

Γεια σας netgirls! Πώς περάσατε τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου; Για μένα δυστυχώς ή ευτυχώς ήταν μια απλή Παρασκευή...! Τέλος πάντων, η ταλαντούχα Αλίνα με τάγκαρε σε αυτό το ποστ ( ευχαριστώ πολυύ! ) και επειδή έχω ξανακάνει ένα τέτοιο άρθρο ( http://netgirls4.blogspot.gr/2014/02/tag.html ) αυτό το ταγκ θα είναι η συνέχεια!

ΥΓ: Οι δικές μου ερωτήσεις είναι ίδιες με το προηγούμενο άρθρο και ταγκάρω τα ίδια κορίτσια! :)

Κανόνες:
1)Αναφέρουμε την κοπέλα που μας έχει κάνει tag
2)Απαντάμε στις ερωτήσεις
3) Να κάνεις tag 10 κοπέλες
4) Να προσθέσεις  5 δικές σου ερωτήσεις

Ερωτήσεις:

1)  5 πράγματα που αγαπάς (υλικά κ’ άλλα)

1. Lip gloss
2. Ρούχα
3. Χορός ( ♥ )
4. Σοκολάτα
5. Σκυλάκια

2) 5 πράγματα που μισείς 

1. Υποκρισία
2. Διάβασμα ( για σχολείο )
3. Μοναξιά
4. Σουσάμι
5. Κουνούπια -.-

3) 5 πράγματα που σου λείπουν

1. Καλοκαίρι
2. Δημοτικό
3. Ελεύθερος χρόνος
4. Μακρινοί συγγενείς μου
5. Φίλοι από το δημοτικό

4) 5 ευχές για το 2014

1. Να χάσω βάρος
2. Να γίνω πιο κοινωνική
3. Να φτάσω τα μαλλιά μου στη μέση
4. Να αποκτήσω flat κοιλιά :ρ
5. Να πειραματίζω το στυλ μου

5) 5 όνειρα που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα

1. Να πάω στο εξωτερικό
2. Να μην ντρέπομαι για τον εαυτό μου
3. Να μάθω λάτιν χορούς
4. Να σπουδάσω μαζί με τις φίλες μου
5. Να ψηλώσω ( ! )

Ερωτήσεις της Αλίνας:

1) Ποιο λουλούδι σε κάνει χαρούμενη όταν το βλέπεις?
- Παπαρούνα!

2) Τι αγαπάς περισσότερο στα ταξίδια? (τι σου αρέσει περισσότερο να κάνεις)
- Μου αρέσει να βγάζω αναμνηστικές φωτογραφίες και να ψωνίζω ( κυρίως δώρα! )

3) Κάτι για το οποίο είσαι υπερήφανη που έκανες το 2013?
- Είχα χάσει 11 κιλά αλλά τώρα τα ξαναπήρα! :Ρ ( ξανάρχισα υγειινή διατροφή! )

4) Ένας στόχος που θέλεις να επιτύχεις το 2014?
- Να μην ντρέπομαι για τον εαυτό μου και να γίνω πιο κοινωνική!

5) Ποιο είναι το all time favorite προϊόν  ομορφιάς σου?
- Μάσκαρα! Πάντα φοράω μάσκαρα στις βόλτες! :)

Αυτά!!!
Φιλάκια πολλά,
smileevelina00











Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML