Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Νέα από smileevelina00 + Haul ♥


Γεια σας netgirls! ♥ Τον καιρό που δεν έγραφα συνέβησαν πολλά πράγατα. Την Παρασκευή 21/2 έφυγε από τη ζωή ο αγαπημένος μας Σάκης Μπουλάς. Είναι ένα μεγάλο κενό για την Ελλάδα και εγώ προσωπικά τον θαύμαζα πολύ. :/



Όμως, έχουμε και γεγονότα που μας κάνουν χαρούμενες! Οι απόκριες έχουν φτάσει! :D Ποιά είναι η φετινή σας στολή; Εγώ θα ντυθώ minion! Ναι, minion!  Σε πιο ώριμη έκδοση βέβαια. :) Θα φοράω nerd γυαλιά και κίτρινο φιογκάκι (DIY) στα μαλλιά! Η στολή μου θα είναι αυτή στην παρακάτω εικόνα (με μαύρο καλσόν και μαύρα αρβυλάκια!):


Και τώρα το haul! Πριν λιγες μέρες πρόλαβα να πάω ( επιτελους! ) για ψώνια! Ορίστε τα 5 πραγματάκια που πήρα!




1. Maybelline New York Color Show Street Artist Top Coat
Είναι απλά τέλειο! Must-have για την άνοιξη! Και αν δεν σας αρέσει το συγκεκριμένο χρώμα (πράσινο) έχει και πολλά άλλα! ;)



2. Ξεβαφτικό νυχιών Express Manicure Maybelline New York
Χρειαζόμουν ένα ξεβαφτικό νυχιών άμεσα και βρήκα αυτό! :ρ Εκτός όμως από το να ξεβάφει τα νύχια τα ενυδατώνει κιόλας!


3. Garnier Shine lip balm
Δεν είναι ροζ, αλλά άσπρο! Εγώ ξεγελάστηκα με το χρώμα αλλά δε με ενοχλεί καθόλου γιατί είναι πολύ ενυδατικό. :) Ότι πρέπει για σκασμένα χείλια!





4. Dorothy L Perfect Long Lasting Lipstick No 620
Τέλειο φυσικό ροζ κραγιόν! Με λίγο διαφανές lip gloss θα είμαι έτοιμη για βόλτα χωρίς να φαίνομαι σαν εικοσάχρονη! ;)




5.  ( Unknown ) Κιμωλία για τα μαλλιά
Δεν είναι μόνιμη βαφή! Είναι απλά μια ροζ κιμωλία που βάφει ροζ τα μαλλιά και φεύγει εντελώς με λούσιμο! Τέλειο για τις απόκριες και όχι μόνο! :) Όπως βλέπετε έχω ήδη χρησιμοποιήσει λίγο. :Ρ

Αυτά από μένα κορίτσια!
Φιλάκιαα!
smileevelina00 ♥






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML