Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Tag: It's Christmas Time!

Γειαα! Ναι, και τρίτο άρθρο σήμερα! Τι να πω... χριστουγεννιάτικο πνέυμα! :D

Με τάγκαρε η Nicky P από το http://nickypan.blogspot.gr ! Ευχαριστωω! :)

Ορίστε οι ερωτήσεις:

1) Ποια είναι η αγαπημένη σου Χριστουγεννιάτικη ταινία;

Μου αρέσουν πάρα πολύ όλες οι ταινίες για τα Χριστούγεννα! Η αγαπημένη μου όμως είναι " Το Πολικό Εξπρές " ! Κάθε Χριστούγεννα έχει γίνει παράδοση να τη βλέπω! :ρ

  

2)Ποια μυρωδιά σου θυμίζει έντονα Χριστούγεννα;

Εεεε.... Δεν ξέρω.... Ίσως η μυρωδιά από τα μελομακάρονα :ρ Αλλά μάλλον θα πω και γω κανέλα :ρ



3)Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων που πήρες ποτέ; 

Οι δύο κούκλες  Barbie από την ταινία  η πριγκίπισσα και η χωριατοπούλα. Ναι, μικρή είχα μεγάλο κόλλημα με την Barbie :P Αυτές οι κούκλες τώρα είναι τελείως ξεμαλιασμένες! :Ρ

  

 4)Αγαπημένο σου γιορτινό τραγούδι;

Κι άλλη δύσκολη ερώτηση... Έχω πάρα πολλά αγαπημένα αλλά θα πω το " Τα χριστούγεννα ήρθαν πάλι ".  Αρκετά χαρούμενο τραγουδάκι! :)


           

5)Η καλύτερη ανάμνηση που είχες ποτέ την περίοδο των Χριστουγέννων;

Η πρώτη φορά που είπα τα κάλαντα! :) Ήμουν πολύ χαρούμενη! 

6)Ποιο είναι το αγαπημένο σου Χριστουγεννιάτικο γλυκό; 

Κουραμπιέδες και μελομακάρονα βέβαια! :)

7)Αστέρι ή αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου; 

Αστέρι! Να κρατάμε τις παραδόσεις! :ρ

8)Αληθινό ή ψεύτικο δέντρο; 

Ψεύτικο αν και θα μου άρεσε να είχαμε αληθινό.

9)Χρωματιστά ή άσπρα λαμπάκια;

Εξαρτάται το αντικείμενο που στολίζουμε. Χρωματιστά στο δέντρο και άσπρα στον τοίχο! 

10)Τι κάνεις συνήθως την παραμονή των Χριστουγέννων;  

Το πρωί βόλτα με φίλες, το βράδυ μαζί με την οικογένεια! :) 

11)Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο την περίοδο των γιορτών; 

Να στολίζω το δέντρο! :Ρ :) 

12)Τι μακιγιάζ θα επιλέξεις να κάνεις φέτος για τα Χριστούγεννα; 

Εεεε, είμαι λίγο μικρή για μακιγιάζ οπότε: μάσκαρα, λίγο κονσίλερ στα άσχημα σημεία που κάνουν μπαμ και λιποζαν με λίγο λιπ γκλος. Σκιά ίσως από τα 16 και μετά!


13)Πότε και πως έμαθες την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη;  

Δεν χρειάστηκε να μου το πουν οι γονείς μου. :ρ Στην πέμπτη δημοτικού όλα τα παιδάκια έλεγαν ότι δεν υπάρχει ο Αη-Βασίλης και έχασα τελείως τον ενθουσιασμό μου. Καημένη Βαγγελίτσα.. :ρ

Λοιπόν, ταγκάρω:

Καλά Χριστούγεννα!
smileevelina00 ♥
 






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML