Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Tag: Αγαπημένα του 2013!

Γεια σας netgirls μου! Δεν ξέρετε πόσο μου λείψατε!!! Είμαι ασυγχώρητη που τόσο καιρό δεν έγραφα άρθρα, αλλά πιστεύω ότι και εσείς δεν είχατε χρόνο να σερφάρετε στο ίντερνετ! Τέλος πάντων, τώρα τα σχολεία έχουν κλείσει και είμαι έτοιμη για πολλά γιορτινά άρθα αλλά και βόλτες με τις φίλες μου! :D

Οι μέρες για το 2014 όλο και λιγοστεύουν! Για μένα το 2013 ήταν αρκετά σημαδιακό και συνέβησαν αρκετές αλλαγές, καθώς είμαι στις αρχές τις εφηβείας ( 13-14 ). Για εσάς πώς πέρασε το 2013; ♥

Λοιπόν, αποφάσισα να σας πω τα αγαπημένα μου πράγματα του 2013. Υπάρχουν 3 κατηγορίες: Μόδα, ομορφιά και τυχαία. Και στο τέλος λέμε μια δικιά μας ευχή για τον καινούριο χρόνο που έρχεται!(δική μου ιδέα!) :D Α, και ταγκάρω όοοοοοοολους όσους διαβάζουν αυτό το άρθρο!!! :)

ΜΟΔΑ:

 - Αγαπημένο ρούχο
Αυτή η βελούδινη φούστα! Τέλεια! *-*


















-Αγαπημένο αξεσουάρ
Το πόσες φορές έχω βάλει αυτό το κολιέ-κουκουβάγια το 2013 δεν μπορούν να μετρηθούν!!!













-Αγαπημένα παπούτσια
Και βέβαια τα αρβυλάκια του tally-weijl! Τα έχω λατρέψει αυτά τα παπούτσια!










ΟΜΟΡΦΙΑ:

-Αγαπημένο προϊόν προσώπου
Johnson's face care daily essentials













-Αγαπημένο  προϊόν ματιών
Maybelline The Falsies Volum' express mascara










-Αγαπημένο προϊόν χειλιών
ΟΛΑ τα liposan! :p








-Αγαπημένο μανό
ΟΛΑ τα Dorothy L













-Αγαπημένο προϊόν για τα μαλλιά
Lorvenn Paris hair professionals exotic oil













-Αγαπημένο άρωμα
C-THRU pearl garden














ΔΙΑΦΟΡΑ:

-Αγαπημένη ταινία/σειρά/εκπομπή
Step Up Revolution (4)/Κωνσταντίνου και Ελένης/Dancing with the stars

-Αγαπημένο βιβλίο













-Αγαπημένο φαγητό
Σουβλάκι :ρ :ρ χαχαχ!

-Αγαπημένο ποτό
Ζεστή ή κρύα σοκολάτα! ( My drug! :P)










-Αγαπημένο τραγούδι 
http://www.youtube.com/watch?v=lJqbaGloVxg (ΤΕ-ΛΕΙ-Ο)

Η ευχή μου για το 2014: Να γίνει ο κόσμος μας καλύτερος, να σταματήσω να νιώθω τόσο άσχημα για τον εαυτό μου κάποιες φορές και να γίνει η παρέα του blog μας μεγαλύτερη! :') ♥

Στο επόμενό μου άρθρο μικρό haul! :)
Φιλάκια
smileevelina00♥



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 σχόλια:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML