Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

The #unpaixtable blogger Award

Heyyy κοριτσια!! Καιρος να κανω και εγω την απονομη βραβείων τι λετε? Λοπον πηρα το πρωτο μου βραβειο απο την smileevelina00 την δευτερη αρχισυντακτρια του blog!!! 

Ευχαριστω πολύ Smileevelina00!! ♥



Λοιπόν, ορίστε οι κανόνες:

 - Στην αρχή της ανάρτησής σου, πες από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
- Μη βαριέσαι να απαντήσεις όλες τις ερωτήσεις!
- Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε οι ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους!
- Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγιά τους.
- Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου στους bloggers που προτείνεις.
- Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award)
-  Όταν το κάνεις, ενημέρωσε το All4Blogs (με μήνυμα ή σχόλιο στην ανάρτηση τους) διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)

Ερωτήσεις: (6+1)

1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Με λενε Τζίνα και ειμαι Λεων και Καρκινος;ρ( τη μερα που γεννηθηκα αλλαζαν τα ζωδια) χιχιχι:ρ Ειμαι blogger!! Και εγω θα προτιμησω να μην αναφερω !!! Οντως καπως χαζο:) αλλα ποτε δεν ξερεις....!

2. Ποιο είναι το μότο του blog σου; (αν δεν έχεις, σκέψου τώρα)
Χμμ.....Κατα την γνωμη μου το μοτο του blog θα μπορουσε να ειναι....KEEP CALM AND DO BLOGGING ♥ γιατι αν και εγω και η smileevelina00 εχει τυχει να ειμαστε πολυ κουρασμενες απο μια δραστηριοτητα συνεχιζαμε να γραφουμε στο blog γιατι το αγαπαμε και μας αρεσει!!!

3. Εάν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Χαχα, πολυ ωραια ερώτηση.... :') Λοιπον αν το blogging ηταν παιχνιδι πιο θα ηταν.....πιστευω οτι θα ηταν το cluedo γιατι ειναι γεματο ανατροπες, μυστηρια ,αγωνια μεχρι να φτασεις στο τελικο αποτελεσμα !!

 4. Όταν γίνω διάσημη blogger θα...

Οταν γινω διασημη blogger σιγουρα θα εβαζα πολυ πιο συχνα αρθρα!! Θα εκανα το blog πιο ωραιο!! Αλλα με τιποτα δεν θα αλλαζα συμπεριφορα προς τους αναγνωστες <3  γιατι αυτοι με ανεβασαν ψηλα ετσι δεν ειναι? ;ρ

 5. Κάνε φίρμα τη λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
Η αληθεια ειναι οτι απογοητευτικα με την απηχηση αυτου του αρθρου

http://netgirls4.blogspot.gr/2013/09/american-style_11.html αλλα τι να κανουμε ;ρ

6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από τη blogo-σφαιρα και γιατί;


θα συμφωνησω με την smileevelina00 και εγω δεν εχω καποιο προβλημα με τα ιστολογια της μοδας,μουσικης,διασκεδασης κτλπ αλλα και εγω θα ηθελα να αφαιρεθουν τα ιστολογια hack τα οποια με διαφορα κολπα εξαπατουν τους υπολοιπους για να κερδισουν χρηματα:)

Ερώτηση της Smileevelina00


 Έχεις κάποιο πρότυπο στο blogger ή στο youtube ή κάποιο/α celebrity; Αν ναι ποιόν/ά και σε τι πράγματα θα ήθελες να του/της μοιάσεις;

 Χμμμ ...Λατρευω τις fimo δημουργιας της κοεπλας που εχει το καναλι aCupOfCakeTV http://www.youtube.com/user/aCupOfCakeTV και θα ηθελα να κανω τοσο ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ Δημιουρφιες ♥

Λοιπόν κορίτσια η ερώτησή μου για τις βραβευμένες είναι: 

Αν το blog ηταν ενα σχεδιο Fimo ποιο θα ηταν και τι χρωματα fimo θα χρησιμοποιουσατε εξηγηστε γιατι:')

Και το βραβείο πηγαίνει...

στο blog της γλυκιας μου Bανεσας Τρ. ---------> http://kids-ofreneia.blogspot.gr                                σε ενα φανταστικο blog ομορφιας !!!-----------> http://yougirl8.blogspot.gr/
και τελος ενα πολυ διασημο blog-------------->http://stardollingreece.blogspot.gr/






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML