Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Reviews| Nikon Digital Camera L830

Κοριτσια μου! Σημερα σας εχω κατι διαφορετικο,ενα review! Οπως ειδατε εχω κανει και σελιδα στο blog οπου εκει θα βρειτε ολα τα reviews. Σημερα θα σας μιλησω για την Nikon Digital Camera L830. Τυχαινει να την εχω παραγγειλει για δωρο γενεθλιων και την περιμενω σημερα! Οποτε θα σας κανω και ενα Opinion review. 

-Νikon L830

Eιναι μια καμερα η οποια εχει τα στοιχεια μιας compact μηχανης αλλα τον σχεδιασμο μις DSLR.

Compact----->Help!

DSLR------>Help!

Δηλαδη ο σχεδιασμος της ειναι οπως μιας DSLR αλλα η αναλυση της και οι δυνατοτητες της οπως μιας Compact! Αυτο ειναι καλο για τους αρχαριους που λατρευουν την φωτογραφιση οπως ειμαι εγω! Η τιμη της στα 199 ευρω με δωρο θηκη και φωρτιστη μπαταριων! Οριστε καποια χαρακτηριστικα της! 

Eικόνα που συναρπάζει!

Το εντυπωσιακό εύρος 22,5-765mm του Nikkor φακού της Nikon Coolpix L830 αντιστοιχεί σε οπτικό zoom 34x για να φωτογραφίσεις και το πιο μακρινό θέμα χωρίς αλλοιώσεις. Διαθέτει μεγάλη οθόνη LCD 3" υψηλής ανάλυσης με δυνατότητα κλίσης για λήψεις από οποιαδήποτε γωνία. Ο αισθητήρας ανάλυσης 16 megapixelεπιτρέπει τη λήψη εξαιρετικών φωτογραφιών σε οποιοδήποτε φορμά καθώς και τη δυνατότητα εγγραφής video σε υψηλή ευκρίνεια Full HD 1080p με το πάτημα ενός κουμπιού. Τέλος ενσωματώνει θύρα HDMI για σύνδεση και προβολή των λήψεών σου στη μεγάλη οθόνη της HDTV σου.

Διαστάσεις-Βάρος!

Βάρος
505 gr 
Βάθος
9 cm 
Πλάτος
11.1 cm 
Ύψος
7.6 cm 






Εγω την πηρα σε αυτο το χρωμα (Plum)


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Φιλακιααα Πολλα:* 
Ελπιζω να σας βοηθησα(y)

Creamgirl♥








Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 σχόλια:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML