Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Ιδέες για καλοκαιρινό μακιγιάζ για έφηβες και προέφηβες!

Γεια σας netgirls!! ♥ Οι μέρες περνούν και σιγά σιγά έρχονται οι εξετάσεις. Κάποιες εβδομάδες άγχος και διάβασμα και μετά... καλοκαίρι!!! Επιτέλους! Στις διακοπές μας θα υπάρξουν αμέτρητες βόλτες: πρωινές, απογευματινές, βραδινές. Βρήκα κάποια καλοκαιρινά λουκς για κάθε εφηβική ηλικία, ελπίζω να σας αρέσουν! ;)




12-13 χρονών: Διαλέξτε το πρώτο ή το δεύτερο μακιγιάζ που δείχνει η κοπέλα, το άλλο είναι πιο μεγαλίστικο!





14-15 χρονών: Αυτό θέλω να δοκιμάσω σαν τρελή το καλοκαίρι στις βόλτες μου! :D Δεν είναι μόνο για ραντεβού έτσι;



16-17 χρονών: Πιο έντονο μακιγιάζ από τα άλλα, πιστεύω πολύ ωραίο και νεανικό!



Αυτά από εμένα κορίτσια! Kisses! :*
smileevelina00 ♥



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

6 σχόλια:

  1. ενδιαφερον ποστ !!!
    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Εβελίνα μου! Πολύ ωραίο άρθρο (λυπάμαι που δεν έγραψα νωρίτερα σχόλιο, δεν είχα χρόνο). Μπορ'ω να σου κάνω μια ερώτηση; Από πια ιστοσελίδα βρήκες αυτό το πλαίσιο που δείχνει τα άρθρα ένα ένα; Γιατί είχα ρωτήσει και την ιδιοκτήτρια του Miss Teen, αλλά δεν ήξερε να μου απαντήσει (αν δεν θες να μου πεις, δεν πειράζει, θα το σεβαστώ =] ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Τζενη ♥ Ειμαι η creamgirl ♥ Εγω το εβαλα αυτο το widget και το βρηκα απο το blog ♥ http://www.dr-blogger.com/

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML