Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

April ♥

Απριλιος κοριτσιαα♥,ποτε περασε ο χρονος ποτε κλεινουμε για Πασχα, ποτε ανοιγουμε για εξετασεις ακομα δεν το καταλαβα ♥ Λοιπον σημερα σας εχω τα 3 Must για εμενα που με εβγαλαν ασπροπροσωπη αυτη την χρονια ☻ και ποιος ξερει? μπορει και την επομενη <3





♥ Φυσικα τα 2 αγαπημενα μου κραγιον απο την
avon♥♥








♥Το αγαπημενο μου jean jacket που πραγματικα ολο τον χειμωνα και την ανοιξη δεν το εχω βγαλει απο πανω μου♥





♥ και την αγαπαμημενη μου ενυδατικη κρεμα για λιπαρο δερμα καταλληλο για την ακμη με ροδι ♥ σιγουρα με εσωσεε:)








Φιλακιαα :* creamgirl ♥



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Τελικά η κρέμα Korres έχει αποτελέσματα; κ ποια είναι η τιμή της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML