Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

DIY| Μπλούζα με φιογκάκια στην πλάτη! ♥

Γεια σας και πάλι netgirls! Στο σημερινό diy θα φτιάξουμε ρούχα!! :D Το συγκεκριμένο στυλ μπλούζας μου αρέσει πάρα πολύ γιατί βέβαια έχει φιογκάκια (τρελαίνομαιι!). Δυστυχώς δεν έχω φτιάξει ακόμα τη δικιά μου μπλούζα αλλά σας έχω φωτογραφία στο τέλος του άρθρου!


Θα χρειαστείτε μια μπλούζα που βαριέστε και θέλετε να αλλάξετε, ψαλίδι, κλωστή στο ίδιο χρώμα με την μπλούζα, βελόνα ή κόλλα για υφάσματα, τέσσερα φιογκάκια (άμα δν βρείτε σε μαγαζιά φτιάξτε τα δικά σας

Πώς να φτιάξετε τη μπλούζα:

 Αναποδογυρίστε την μπλούζα και βάλτε κάτι σκληρό και επίπεδο μέσα για να μην κόψετε καταλάθος την άλλη πλευρά. Με ένα σαπούνι ή άσπρη κηρομπογιά κάντε μια ίσια γραμμή από πάνω μέχρι κάτω. Μετά πάρτε το ψαλίδι και κόψτε την μπλούζα κατά μήκος της γραμμής.
 Επειδή δεν θέλουμε να βγαίνουν ξέφτια από την κομμένη μπλούζα, διπλώστε πολύ λίγο εκεί που κόψατε και ράψτε τα ή κολλήστε τα. Μετά πάρτε τα φιογκάκια και τοποθετήστε τα εκεί που θέλετε. Τέλος ράψτε ή κολλήστε τα φιογκάκια στην μπλόυζα! Voila! Έτοιμη!




Ανυπομονώ να φτιάξω τη δικιά μου μπλούζα! Θα ανεβάσω φωτογραφία στο επόμενο άρθρο μου! Μέχρι τότε φιλάκια πολλάα! <3

smileevelina00




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML