Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

2014 μια καινούρια αρχή! ♥

Γεια σας netgirls! Καλη σας χρονιά με υγεία και χαρά! ♥ Λίγο αργά βέβαια...! :ρ Το 2014 έφτασε και δυστυχώς μαζί έφτασε το τέλος των διακοπών. Σίγουρα όλες μας έχουμε βάλει κάποιους στόχους...ε? Ή όχι? :ρ


Αν δεν έχετε αποφασίσει τι θέλετε να πετύχετε το 2014 σας έχω μερικές ιδέες και κάποιες συμβουλές για να μην γίνουν στόχοι του 2015! ;)

Οι δικοί μου στόχοι:

- Να χάσω βάρος
- Να μειώσω την κατανάλωση γλυκών (!)
- Να βγαίνω έξω περισσότερο
- Να βελτιώσω την ευλυγισία μου
- Να μην ντρέπομαι να είμαι ο εαυτός μου
- Να έχω μεγάλη έμπνευση για πολλά πολλά άρθρα μόδας και ομορφιάς! :D
- Να αποκτήσω flat κοιλιά (λίγο αδύνατο....ίσως χρειαστώ και το 2015! :Ρ)


+Μερικές άλλες ιδέες για σας:

- Περισσότερη γυμναστική
- Λιγότερο ίντερνετ καιτηλεόραση
- Ρεκόρ σε ένα άθλημα ή σε κάτι που ασχολήστε
- Καλύτερη απόδοση στα μαθήματα
- Περισσότερο χρόνο με την οικογένεια
- Να μάθετε κάτι καινούριο
- Να γίνετε κοινωνικές

Τώρα τα βήματα για τα πραγματοποιήσετε τους στόχους σας:

1. Γράψτε τους σε ένα τετράδιο

2. Μη γράψετε πάνω από δέκα

3. "Σπάστε" κάποιους μεγάλους στόχους σε μικρότερους
Πχ. αν θέλετε να χάσετε 10 κιλά βάλτε στόχο να χάνετε 1 κιλό κάθε εβδομάδα

4. Αρχίστε να πραγματοποιείτε τους στόχους σας
Κάθε φορά που πραγματοποιείτε ένα στόχο, σβήστε τον από τη λίστα. Θα νιώσετε πολύ καλύτερα και θα ξέρετε ότι είστε ικανές να πετύχετε κάτι!

 ΥΓ: Λίγο άσχετο αλλά... έκανα twitter! Πάλι...! :ρ Είχα ξεχάσει τον κωδικό του παλιού μου και δεν είχα πια το email που θα μου έδινε καινούριο κωδικό! Ψάξτε με και κάντε με follow αναζητώντας το όνομα Vaggelitsa ή το user name smileevelina00_ !

Φιλάκια πολλά!
smileevelina00



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML