Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Χειμωνιάτικα συνολάκια για όλες!

Γεια σας netgirls! Μετά από αρκετό καιρό έφτιαξα συνολάκια στο polyvore! (yay!) Τώρα που πια o καιρός έχει κρυώσει, έφτιαξα χειμωνιάτικα συνολάκια για όλα τα στυλ!

Στο funky μπορεί να μην έκανα μεγάλη επιτυχία, γιατί είμαι λίγο άσχετη στο γκοθικ στυλ οπότε συγνώμη αν δεν σας αρέσει!

Το girly συνολάκι είναι απλό αλλά και γλυκό και κατά τη γνώμη μου καλό για το σχολείο! Αν θέλετε βάλτε στα μαλλιά σας μία στέκα με φιόγκο!

Για εσάς που είστε sporty και αγοροκόριτσα ( με την καλή έννοια ), το συνολάκι που έφτιαξα πιστεύω είναι κατάλληλο!

Αν πάλι είστε του πιο vintage και χιπικου στυλ, έφτιαξα ένα πιο edgy εκκεντρικό και hipster συνολάκι! Αν θέλετε προσθέστε περισσότερα αξεσουάρ ( εγώ δεν βρήκα κάποια που να ταιριάζουν ).

Τέλος, το αγαπημένο μου συνολάκι είναι το casual, με μία πινελιά girly! Επίσης είναι πολύ καλό για το σχολείο! :)

Ελπίζω να σας αρέσουν! Πείτε μου στα σχόλια πιο είναι το στυλ σας και μην ξεχνάτε να με κάνετε follow στο polyvore!

smileevelina00 <3




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML