Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Οι δημιουργίες μου από Fimo!

Γεια σας! Από τώρα κάθε εβδομάδα θα δημοσιεύω ένα άρθρο για δημιουργικές ασχολίες! Δεν έχω προσδιορίσει συγκεκριμένη μέρα που θα γράφω τέτοιο άρθρο αλλά θα περιέχει tutorials, συμβουλές για δώρα και απαντήσεις στις ερωτήσεις σας!

Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξω τις δημιουργίες μου από Fimo, για να πάρετε μια ιδέα.♥

Εδώ έχω πράγματα από καλούπια, που δεν σχημάτισα εγώ: Μενταγιόν με το αρχικό μου γράμμα, ο Τουίτι, ο Σιλβέστρο, ένα αρκουδάκι, μια σοκολατένια ραγισμένη καρδιά κα ένα αστέρι.


Εδώ είναι τα φιογκάκια που έχω φτιάξει. Μου αρέσουν πολύ όλα εκτός από το μαύρο πουά που θεωρώ αποτυχία.


Αυτά είναι τα "χαρούμενα" φαγητάκια. Δύο παγωτά, ένα κουλουράκι, μπιζέλια,ντόνατς, μισοφαγωμένο μπισκότο και ένα πορτοκάλι.

Αυτά είναι όλα τα ζωάκια που έχω φτιάξει. Κάποια από αυτά είναι μικρά όσο ένα κέρμα. Ένα βατραχάκι, ένα πόνυ, ένα πάντα, ένα σκυλάκι, μια αλεπού, δύο κουκουβάγιες, μια νυχτερίδα, ένα πιγκουινάκι, δύο γάτες και.... ο δικός μου Τουίτι! :Ρ

Ελπίζω να σας άρεσαν! Προτείνετέ μου κάτω στα σχόλια κάτι που θα θέλατε να φτιάξω και να ανεβάσω στο blog ή και απορίες σας σχετικά με το θέμα!♥

smileevelina00



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 σχόλιο:

  1. Με τι υλικο τα φτιαχνεις τα φαγητακια α και παρεπιπτοντως ειναι πανεμορφογλυκα χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML